Tuesday, December 13, 2011

-WoNdErGurLz....-






Salam sejahtera sume..hehehe~




Sekarang aku dh start bz ngn mcm2 assignment & test..mentang2 nk dekat final katakan...huhuhu beselah tugas utk negara kan..hehe tapi aku bkn nk cite sal keje2 yg bertimbun2 tu cme nk cite walaupun aku bz ngn mcm2 hal yg aku ase sgt memeningkan aku sempat lg meluangkan mase jgk dgn makhluk2 sekeliling aku ni ha...


Pertamanya, npk kan kucing comei ni ?? haha.. nama dye "FLUFFY"... aku xtao cmne dye blh sesat dtg umh aku tp dye mmg giler comey..cinta pandang pertama aku dan ketika dye muncul d'pintu dapur aku & aku menjerit melihat dia disitu kah3!!! ayt skema sihhhhh.......... pastu selang beberapa minggu aku dh xjmp dia lagi sampailah 1petang member aku bkak pintu & npk dia berlari2 utk msk ke dlm umh..sekali lagi aku menjerit bkn aku jer sume bdk2 umh pn jerit skali dh mcm pop star dtg umh plak kn hahaha....kesian si fluffy ni sentiasa d'ganggu xde mse nk bersihkan bulu dia..yelah...pas ko dukung...aku plak, dh mcm ikt turn..ni lao buat biznes blh untung niey...sekali sEntuh RM1....kah3!!KIH3!!!KUH3!!! Tapi, aku xdelah jht smpai xbg dia makan kan, so aku tahu dia mest akan dtg lagi jadi aku dh prepare maknan dia..hehehe sungguh b'nafsu dia makan & aku bahagia sgt sbb aku dpt bagi kt makhluk yg kelaparan...xharapkan pahala pun sbb aku mmg seorang yg peyayang pada binatang...meme xd'nafikan..... (^_^)....


Keduanya, kes anak ayam ni ha...fuh!! xdi time aku balik dr kelas t.ary aku dgr bnyi ank aym bising ngat..aku igtkan dye lpar tgu mk dye crikan mknan..so aku buat xtao jelah, dye plak duduk dlm longkang kt dapur aku..aku tgk mak dye cm ade something somewhere jerk...bile lame2 aku pkir mgkin ank ayam ni xblh nk lompat dr longkang tu...mmg bising sgt bunyi...so, aku pn bertukaR menjadi "WONDERPET!!!"... HAHAHA....."ADA HAIWAN DLM BAHAYA DI'SANA, INI SERIUSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!"...


Jadi aku pun buka grill pintu & pegi pegang ank ayam tu & letak dia kt atas rumput, nsb bek mk dia xkejar aku lao x haru biru umah aku tu...kah3!... ;P Bile aku dh letak kesemua anak dia (3ekor) aku tgk dia lari kepada mk dia...perasaan masa tu aku sgt bangga sebab aku telah menyelamatkan makhluk ALLAH S.W.T yg dlm kesusahan & hati aku pun sbnrnya sgt terharu yelah walaupun dia mak ayam tp dia msh ade kasih syg kpd anak ayam..mcm tu jgklah manusia...huhuhu ;-)


Bila dh sumenye selamat...aku pn makan lah...tu la menu aku time t.ary...hahaha jimat kos, duit xde..PT pn xmsk agi..bila la nk msk ni wahai PTPTN....aku dh sengkek giler2 niey...huk3! ;-(


Wassalam.....





No comments: