Friday, December 9, 2011

Western food !!

Assalamualaikum...


Okey, selamat pagi (bkn pagi ngat pn,dh msk t.ari ) hahaha kt Dungun xhujan pn tp panas terik nk basuh kete pn terasa kemalasannye..nk anta carwash pkir duit plak..hahaha alamat tersadai kt porch jela jwbnye....huhuhu ni la pmpn tao bwk je, basuhnye x..tp dlm kete dijamin bersih..lalalala~ Don't judge my car by its Body...kecik ati dye, t dye xnk bwk ak g mane2 lg ssh..hahaha~


Tengahari ini ak pye breakfast tu gambar kt ats tue..hahahaha itulah makanan org barat mkanan yg berkhasiat...proses dye simple jerk, mkanan yg smlm beli kt pasar mlm xabis simpan dlm peti pastu pagi xdi before nk mandi amik kasi sejuk kt lua, pastu msk telur hancur letak kt ats..pastu letak sos perghhhhhh!!!! western sihhhhh!!!...kahkahkah


mber kua dlm bilik air siap tye g " menda pe tue ?" aku jawab " ini kentang atas tu telur...beselah kite kan western"...mber aku balas " u right !!"...hihihi lao kat umah aku ni xde nak jumpa bnda2 alah mcm ni..yg slalu jumpa nasi lemak, mee goreng, nasi minyak,kuih apam, roti canai..hahaha xde plak mak ak masakkan aku western food...hahaha lao aku request harus kne membebel sekarung !!hahaha~

Bukan nk cite ape yg aku makan tp nk bgtao yg terbuktinye aku ni mmg xpndi msk..haha tao msk bnda yg simple jerk...bkn nk malukan diri tp tu la hakikatnye...rilexs...aku akan blaja slow2, bkn xpndi trus cme bila dh kemalasan melanda jadi cm ginik lerh...Setakat asam pedas tu aku boleh msk...kene pndi wooo msk asam pedas lao xpndi sush nk tekel org y ske sgt asam pedas niey...jeng3x!!! :-)


So, utk diri sndri cpt2lah sedarkan dri yerk, ko tu bkn mkin muda tp dh makin xbrape nk muda sgt...dh abis blaja ade cita2 nk kawin, lao dh kawin kene mskkan utk suami, xkan t lao dh kawin nk bg suami aku mkn mkanan niey ??hahahaha....nanti xpasl2 kne ngumpat ngn mentua...xsia2 aku dpt dosa kering  !!...hahaha


Wassalam.... (^_^)





2 comments:

Anepz Asplentoz said...

Untung la mkn western...hurmmmm

Aisya Umaira said...

hahaha....kurus la laki aku lao ak bg di hadap mende ni jerk...harus dicari ganti...kah3!!