Friday, December 16, 2011

TONG KAYU KAWAN2!!!

Salam Jumaat kepada semua !!hehehe....


okey, t.ary ni mber2 aku mngerjakan dpur dgn bangga...dgn itu, hasilnye makanan2 yg terpapar kat blog ni..hahaha~ sedap x ??...pergh...pert dh lapar pe g jum kekoh!!! kah kih koh....




















Menu nye adalah:

1. ikan masin.
2. gulai tempoyak made by 'namaku linda'...perghhh!!! marvelous!!!
3. daging masak kunyit.
4. teh o ais.. made by aisya umaira & dayah ahmad..kih3






Tong kayu kawan2 krn perihatin kpd aku, al-maklumlah masalah yg aku hadapi skrg ni korg pn phm & tao kan..huhuhu tong kayu jgk sbb mengenyangkan pert2 bdk2 yg xpndi msk cam aku & dayah ahmad niey...tong kayu jgk sbb bg tugas kami dgn jayanya...kami xkisah pn hehehehe... sekurang2nya aku ada jgk buat sesuatu kn xdelah main mkn jer tp xtulun korg..tong kayu kt korang k!!!....ADA UBI ADA BATAS ADA HARI AKU BELANJA KORG KFC !!!!! HAHAHAHA~


K la nk chaw lu..dh lmbt niey ade jnji ngn mber aku (nenek) nk tmn dye g bdr beli hdh utk bf dye pye besday arini..hahaha kang merajuk plak nenek tu tgu aku kt umh dia...untunglah ade bf xcm aku niey...hukhukhuk.... ;(


Malam ni jmpa lg k...nk post something hehehehe~ tapi agak kejiwaan la jgk...see yaa!!!! Salam... (^_^)


p/s: TONG KAYU = THANK YOU !!









No comments: