Saturday, December 10, 2011

Dulu & sekarang ..hahaha~


tetibe mber ku tegur di muka buku pasal kechubbyan aku sekarang...terlintas pulak utk mengkajinye..hahaha!

Dulu maintain 42-43kg xnaik2 byk turun adalah..tapi sekarang HAHHH!!! Amik kao…45-48kg…giler la…aku yang terkezut tgk…hahaha kesan dari mkn banyak..yela skali hadap makanan bkn 1jenis jerk mcm2 jenis sekali hadap..hahaha sbb tu bdk2 umh gelar aku “MISS PU”…mksud dye perut PUAKA bkn mulut yerk..check skittt!!!haha~ mane xnye, pantang ade org ajak makan muka aku la 1st rasmi, jgn kata ajak, org pelawa pn aku xpernah tolak beb!! Giler makan pye pasal…
Siap ade member aku call ckp, skrg dh mkin berisi..haha aku plak dh xtao nk ckp gelak jelah…dia boleh ckp org frust cinta mmg kuat mkn…tetttt!!!....smpai cmtu skali dye perasan perubahan ketara, tp btul gk..mkn ni slh 1 cara kita melepaskan kekecewaan…huhuhu ble kecewa…makan, ble frust pts cinta…makan, kecik ati ngn A…makan, bengkak ati…makan, gumbira pn keje aku MAKANNNNNNN…….!!! Kah3….hidup utk makan jerk bkn mkn utk hidup !! ;-) 

No comments: