Friday, December 9, 2011

Dah jadi tukang risik pulak!!...


Nk cite 1kisah sorg laki ni..kwn aku dh knl lame, dia ni sorg yg pemalu ya amat!!...mne xnye sek kt asrama lelaki shj..igt lg dulu sblm knl aku jmp or selisih ngn aku dye wt xtao jerk,pastu blh plak npk aku dr juh dye sanggup lari..segan pye psl kn..hahaha bdn blh thn,pemain ragbi katakan..org batu pahat 1tempt plak dgn A aku..hahaha~ cmtu jgklah ngn keadaan skrg msh lg segan dgn pmpn…aku jgk kena exposskan dri utk dye…tp xpe, demi kebahagiaan kwan2 aku xberkira ngat pn… (“,)

2hari lepas dia anta msg tnye cmne cara nk pikat gurlz…hahaha agk terkezut ngn pertanyaan dia tue…tgh mamai nk tdo, aku bglah tips ni:

          1. Dptkan no hp dye 
          2. Call or massage dye,pastikn dye single
      3. Bgtao dye wk dh lme usha dye n sukekn dye, kalo blh nk b’kwn..tgu respon dye.
     4. Lao dye ok proceed tp lao xok try lg jgn putus asa…!!!

Nak dijadikan cite, ak la kene jadi orang pengantaraan dia..kena add sipulan tu kt mukabuku…ibarat mcm g merisik ank gadis org..hahaha tp adat org tua merisik g umh mk ayh tye dr mk ayh sndri tp zmn skrg xdenye dh cmtu…sume guna mukabuku, merisik melalui social network jerk…jimat cost !! lbh effective n efficient…direct link.!!!hahahaha~
 
Jadi sbb kwn pye psl kenalah add jgk n merisik utk kwn ku yg sorg ni..hahahaha…aku bknnye pndai ngat pn..yg ak pye pn xterluah lagi kt A…huhuhu 

moral values: Jgn jadi cm kwn sy ni…jgn jadi terlampao pemalu tp jd xmalu lg ngeri !!!kah3…org putih ckp “ be a moderate person that will create your nature attitude”… peace !!

No comments: