Friday, December 30, 2011

soal perasaan @ soal hati ??

salam....


aini suasana sgt lembab...mata pn lembab nk bgn dr katil tp ku tpp tabah mendirikan bdn krn memikirkan final yg akan ku hadapi nxt week...sengsara woooo....mengalahkan jiwa yg sengsara...hahahaha


ckp sal jiwa ni kn...aku bkn nk berjiwaan sgt pn kali ini...cme ntah la...bile ckp soal perasaan...tibe2 ati jd xsedap nk merasa..huhu


isshhhhhhh!!!!..... istilah cemburu dtg lagi la....tp kali ni aku lbh b'sikap professional ckit...hehe xmao marah2 mcm mak kiah...bila perasaan rasa cemburu hati akan berkata " jgn tunjuk kn perasaan itu pd org yg kita syg walaupun kite cemburukan dia dgn org lain...diam xbermakna kita xcemburu..kdg2 bkn semua blh d'luahkan dgn kata2..jadi, biakan cemburu itu...lame2 nti ok la...mkn mase jgk tp sabar je la..."... bgs kan ati aku ??hikhik


bila kita bermain ngn perasaan hati akan rasa xtenang...mase tu la mcm2 bnda yg kita buat sampai melukakan hati org yg kita syg sampaikan dia pergi dr kita krn makan hati...so, bila dh menyesal ngn sume tu bawu kita sedar betapa pentingnye dye dlm hidup kita kn ?? huhuhu.... (T_T).... sedey jgk ayat aku ni...jap aku nk pegi amik tisu kesat hingussssss.....meleleh dh ni...xmao la jilat.....yekkk yekkkk yekkkk!!!!


mcm tu la aku rasa dulu...menghargai apabila dye xde dpn mata so skrg bila dia makin hampir & makin nk mendekati aku balik...tapi xtahu la pihak A akan menerima aku balik ke tak...hope sgt2, sbb cinta tu tiada ganti...org ckp kite senang je nk cari peganti tapi bg aku sgt susah sbb bkn sume akan tahan & tima perangai kita, kerenah kita, sikap kita, dan paling penting hati kita...mase ni lah aku cube utk xkan mengulangi kesilapan aku yg dulu balik...aku ni jenis cepat sedar kesilapan...dulu drh muda sekarang bile thn 2011 dh nk tutup tirai aku knelah bersikap lebih matang skit dr dulu kn kn kn kn... hihihi~


kepada A sy mintak maaf la lao sy ada perasaan cemburu kt wk...cemburu tandanya syg kn ??...xsalah cemburu tapi bialah perasaan itu saya rase sorang2...xmao sharing...susah kemudian hari... saya xnak awk buang jauh diri saya ( ayat skema!! ni kalo msk pertandingan mengarang ayat jiweee....harus aku jd juara !!! lalalalala)...tapi tu la perasaan aku sekarang... 



No comments: