Friday, December 9, 2011

1.4.3….. 2.3.2.6 !!



Assalamualaikum….

Bismillahhirahmanirahim…

Bersyukur kpd illahi krn aku masih lg mampu utk menulis & meluahkan karya, perasaan & ketidakpuasaan hati di blog sndri…huhuhu~

Hurmmm….sejak beberapa hari niey asyik terigt seseorg jerk…adakah rindu itu xdpt dibendung lagi ??...ish xmungkin lah kn…dia tao ke pe perasaan ak niey pd dia ?? if dia tao..apa agknye respon dia kn ??..bkn nk kata gila talak sbb ak xnikah lg..tp org tua2 kata kalo perasaan kita kuat pd seseorang tu..org tu cinta sejati kita, betul ke ??...hurmmm….

Keliru, dlemma,kerisauan, kebimbangan, ketakutan, sume dh blander lumat dlm otak n hati aku niey…pepatah org melayu “nk luah mati mk nk ditelan apatah lagi…” huhuhu~
Ish…xblh jadi ni…apa harus aku buat ??...cubaan pertama dh gagal…katanya dia xnk pkir sal cinta dh nk fcs pd stdy..oke..ak tima tp tima ats dasar mulut tp hati hya tuhan sje yg tahu…cubaan kedua coming soon…& yg terakhir cubaan ketiga, kalo ketiga2 cubaan utk dapatkn dia balik gagal cmne ?? apa aku nk buat nanti ?? menunggu bulan jatuh ke riba ??...alamat perigi buta la aku..huhuhu~

huhu~

Apa2 pn..aku akan usaha jgk !!...zaman sekrg pmpn ngorat laki…so xde hal lah kn..nk pkir malu, tolak tepi zmn skrg lao malu ko terlepas..tu je…lelaki dh mkin pupus, lao dh terlepas…menngis xberlagu la aku…lao berlagu pn nyanyian dlm perpisahan…hukhukhuk (T_T)…..

No comments: