Saturday, December 17, 2011

Ana KAYA !!!....hahaha


Salam kemalaman..huhuhu~
Wahhh….hari ini aku tersgt la happy giler2 hahaha masa ptg xdi aku kua ngn mber aku kebetulan dye nk g atm kt kampus so aku msk la kampus jap & aku terlintas d’hati nk check duit aku…padahal aku dh tao dh bape baki dlm bank aku tu nk menunggu pt ntah ble la msk an…monolog dlm hati jap..hahaha tp ntah cmne tuhan nk bg aku rezeki arini..dgn izinkan nye dlm akaun ak dh jd 3K kot…hahaha tu ertinya PT DH MSK LA WEYH!!!!!! KAH3X…. ;-P dgn selamba jerk aku g mnjerit & lonjat2 kt dpn atm tu dh mcm menang loteri hahaha…nsb la mber aku berdepan ngn public & ade kwn yg mcm kanak2 ribena ni…time tu xade org sgt..hehehe STOP!!!!....ABIS SITU SUDA CTE PTG KTE MSK SESSION MLM LAK…HEHEHEHE

Bile mlm pas isyak aku ajak geng2 aku g mkn…hehehe kbetulan plak kan dh dpt pt niey terasa nk blnje dorg plak…so, alang2 dorg nk g mkn aku pn join gk la yelah pert pn nk dendangkan lagu rock kapak kt aku…kikikiki….

NI LA MUKA ORG KAYA BARU..hahaha ;p


No comments: