Tuesday, March 27, 2012

kaki prank !! siapakah??

salam...


sem lps ak igt lg prank yg ak truk kne dgn YONG SHADY...mase tu ktorg ade meeting kt bilik gerakan kt hep..mase tu ktorg ad project sal pak lah (tp smpy skrg snyp sunyi sepi, ni la lao deal ngn org atasan..) mase tu kami ade tugasan masg2 & mase tu YONG SHADY (akan ku kenang namamu).... ditugaskan under exco publisiti same ngn aku...mase tu fareha (1 of clzmate aku) kena call ngn uitm shah alam pye dekan bhgian jemputan...


sedang2 ak berbincang intitatif prog ngan fareha & ain YONG dtg kt aku smbil ckp ala formal kt sblh aku...aku pikr mest dye ngah call bhgian unit hep ke pe ke kan...ak pn ngah semangat berkobr2 suh dye ckp slow2 n suh dye pegi kt luar cz time tu bising kan ngn sore ak yg lunak & merdu....TAPI.........!!!!


tbe2 ak terpandangkan tgn dye yg dye ltk kat telinga...sekali remote aircon daaaaaaaaaaaa...............hampeh pye member!!!!....malu xyah ckp la....dye ngn aty gumbira gelak bagaikan dunia ni dye sorg je hidup...huh!!


tapi...ini IEYDA okey!!!!......kalo xrevenge bkn nma ak IEYDA!!....hahahaha


kelas ary ahad aitu mase clz arab...Yong dy mmg slalu duk sblh ak...even klz len pn cmtu gk...nk dijadikan cte clzmate ktorg ad bwk mknan n dye mmg kaki mkn pn mamat niey...skali dye wt kua wallet dye & ltk atas meja..oke,fine..pastu dye pegi lpk kt clzmate ktorg yg len....& ak pn bertindak amik wallet dye sorok dlm beg ak....


mase clz nk abis tu ak ckp kt dye, suh dye blnje ak soya..dye ckp okey...hihihi Yong kali ni ko akan knl sape aku..hihihi


mase kt kiosk tu..dye amik air soya & some snack utk dye & aku...mase time nk byr tu...ak cm bese la wt mke kiut, innocent & bwt rse cm xbersalah...tbe2 dye check & ckp kt ak wallet dye hilang..ak pn pretending cm ak xtao pe2...ak ngn mke serius suh dye check elok2...mase tu yg kua dr mlt dye adlah: " sumpah aku xtipu, adoiii...ic ak, license ak...!"...


dye pn suh ak tgu kat situ & nk naik ke klas kami xdi...sblm dye nk naik ke klz tu...ak pn cpt2 wt kua wallet dye & tunjuk kt dpn mata dye....mase tu ak happy giler!! akhirnye segala prank yg dye bwt kat aku terbalas sudah!! hahaha puas aty...selama ni ak sabr je ngh prank dye...mase ak ty dye perasaan anda??...


jawapannye...."aku rase geram & nk cekik2 jer ko!"...ak jawab.." tu la perasaan ak ble ko prank ak!"...


YONG SHADY

IEYDA




                      VS                                      

No comments: