Wednesday, March 7, 2012

Jgn ulang kesilapan lama

sebelum kenal A aku pnh bercouple tpi syg mamat tu curang ngn aku....alasan yg dia bagi " kite break sementra sbb nk fokus pd dye pye stdy"....mula2 aku tima la ngn aty terbuka yelah igt dye setia cm aku setia kt dye...tapi aku ni bodoh ya amat...


tuhan tu MAHA KUASA...nk dijadikan cte ak dpt tao dy break ngn aku sbb dye nk couple ngn pmpn lain yg 1kelas ngn dy..& hot...perghhh!!!...trus aku panas aty...smpykn ak giveup nk cintan2 ni smpy la A muncul...


kali ni perkara tu lbh kurang sama je berlaku kt aku...bile kte dh syg kt dye sgt2 & cbe utk mndptkn peluang ke-2 tbe2 keputusan itu yg aku dpt..hurmmm.....



aku mula terpikir...aku ni lembut aty ke keras aty erk ??...kalo  A buat kptsn tu dtg dr aty dy yg ikhlas aku dpt tima tp kalo dy buat kptsn tersbt sbb dy ade sbb lain a.k.a ade org lain @ ske org lain...aku mmg xdpt nk tima cv aku rase mcm dipermainkan pn ade...ini soal aty perasaan kalo ade org lain or ske org baik ckp trus terg jgn  smpy ble dh syg sgt2...lagi sakit nk tima bnda2 cmtu...sekarang ni pun dh sakit..


so far, aty aku ni masih lgi bertahan...bialah org nk ckp aku ni bonggok ke bodoh ke sbb berharap bnda yg xpasti...kwn2 ak dh byk kali dh nasihat kt aku ni 'ko cari je org lain eda...bkn xde org nk kt ko ramai...ko cantik, baik,...lupekan j dye tu...dye bkn amik kisah pn psl ko...kalo aku, dh lme ak cri lain'...ni la slh 1 nsiht yg dberi....huhu


tp jujur...ak mmg xde aty la nk cri lain..ntah la....aku bkn cri lelaki tp aku cari cinta....aku mmg ske tgk laki kacak style & smart tp tu sekadar ske tgk bkn ade aty nk ngorat2! huh! xde mase!...cinta tu dtg mmg sng tp nk lupe tu mgkin mkn mase yg sgt lame...pliss la ak begging jgn ulang perkara yg same...aku dh xlarat nk tanggung... stop la ngn dunia boneka ni...

No comments: