Sunday, January 1, 2012

Yang ku idamkan

malam yg xbape nk sunyi...sebab aty ngah panas g mkn xdi ngn mber2...tunggu mknan smpy mcm tgu bulan jth dlm jamban giler lambat...nk tgu 1jam tp makn xsmpai setengah jam je pn..sbb pert dh kenyang ngn makan angin..hukhuk mencik!!!!....


aku bukan tomboy!!
caya tak aku naik big bike ptg xdi smpi ke uitm ??hahaha...haruslah caye..ni pic aku naik...buat julung kalinya pmpn bawak moto ni mmg gempaq sihhhh.....kt uitm tu aku sorg je yg berani naik moto cmni...korg ade bran ke???....kihkihkih3!!!


aku terasa aku sgt comei ketika ini...perghhhh!!!!!! terasa nk memukul diri sndri plak....ko xpyh nk koya la eda erh....kantak kang!!!! kih3!! nak aku msk muka ko dlm bakul sampah ker....hahahaha.....
fixi 0h fixie...huhu


pas layan moto kite layan fixie lak...amacam ?? style sih....pergh...ni yg aku nk bli fixie 1 ni...ishhh...duit lagi...aduyai....ni pun pjm mber pye fixie..aku dgr dye ckp harga fixie tu pn aku dh terkedu seketika...RM1200.... auto pye beb...giler lah...banyak sgt melabur...laptop pye format dh nk dekat rm100...huhuhu....pkir2...cmne nk jimt niey...xde hal barang blh ejas la sis...hehehehe! sekarang ni pn fixie rm500 dh blh dpt dh....xheran pn...hihihi~
hahaha...


kelakar sih budak xckup inci cm aku naik fixie yg tgi gedabak....tgn xbpe nk mencapai tempat pemegang basikal tu...ahahaha tapi yg penting sekali aku bawak...banyak jer org yg hon kete & moto.... siap lalu sebelah mengeluarkan kata2 yg sebegini " wahhh....comeinye!!!!".... motif dia aku wonder gak dye bercakap mengenai fixie atau aku yg mbawa fixie tersebut...konfius seketika..hihihihi.....




PENDRIVE TERBAIK DUNIA !!!


Korang npk pndrive jenis sebegini dimana2 market x ?? hahahaha.... aitu dato' dr. dingdang memberikan ku pndrive ini...plg hbt yg pnh aku jumpa seumor hdp aku....tergelak aku...!!!


korang xyah nk beli keychin mhl2...getah cap aym yg org bwt ikt lauk &getah cap mydin pn korg blh wt aksesori pndrive....


kalo korg gune pndrive cmni aku gerenti xde org nk curi pndrive...nk tgk pn xberkenan...zmn skrg student kn slalu jer hilang pndrive...hahaha pencurik pn dmd gk xmao curik pndrive buruk2 cap ayam brand...so, moral dye korg xyah nk pki pndrive mhl2...pki yg cikai cmni sudey....!!!! kahkahkahkah...... chaw dulu mao menyedarkan diri....baca buku...aku nk hadap paper final ari rabu niey...


p/s: nak selit skit....windu kt A tapi xleh nk kaco dye sgt time skrg maklumlah..musim final...nti xlayan mkn aty ulam hempedu aku....ni pn berulam jantung..tapi tahan la yerk...hukhuk salam....

2 comments:

Anonymous said...

Pndrve 4gb tu.. Limited, kt kdai mne de jual... Getah tu acc nk ksi prtkal jer~~~

Aisya Umaira said...

hahaha...baiklah dato' dr. dingdang...