Wednesday, January 11, 2012

Dah lama tak singgah...

salam...rindu betul aku kt blog aku...pe kbr yerk blog aku ??sht ker ??kah3...tanya mcm blog aku ni bernyawa plak..okey2...


arini aku bawu jerk abis paper HRM (human resource maanagement) fuhhh!!! mmg terbaik lah jang soklan dye..part A case study part B esei 25markah 3 soklan lak tu kene jawab nak patah jari2 aku menulis xdi aku kena beli 6pen sbb 1pen 1paper hahaha...


kenapalah soklan dye memenatkan otak aku utk memanipulat & mengoreng nye ?? aku terasa cm nk bawak kuali periuk belangga msk dlm dewan pastu wt nasi  goreng hadap soklan sambil mkn...harus kena kehalauan aku nanti...kih3...eda3!! nak wat cmne kn..ko dh study, nk kata ko terlentang tido time study pun ade jgk...hahaha tp aku membaca jugak kot...ketidoran itu sumber inspirasiku utk study kot..hehehe


yg aku geram...soklan dye kua sume aku baca tapi kenapa aku xleh nk igt sgt..huh!! ape2 pn aku adalah pengoreng yg berjaya lah...cayalah pu!!!! ;P 


kalo korang lupa apa yg korang baca time dlm exam baca doa ni...insyaAllah...

sekarang tinggal lagi dua paper...sengsara otakku masih lagi terasa utk next coming paper...tp gap xdelah dekat2 sgt cm aritu...haritu fuh!!!...terasa cm nk terjun bangunan pun ade tgk gap paper exam aku..tp nasib baik lah dlm islam tu bunuh diri tu dosa besar..lao x...!!!! tirup la aku terlentang kat lantai yg cantik kat uitm tu...lalalalalala~ 

No comments: