Monday, January 2, 2012

Macam- macam kerenah

kepagian semua !!! lalalala
bao busuk la sape ntah xmandi nie...ishhhhh!!! hahahaa


oke2...sbnrnye aku ni bawu jer abis search sal aku pye paper CTU hubungan etnik pasal peranan NGO cthnye ALIRAN, SUHAKAM ,& RAKAN COP dlm masyarakat integrasi....nasib baik la aku jmp note yg sebijik cm slide aku cume penerangan lebih terperinci..made in uitm jgk tapi xtao lec kampus mane...hahaha


dh settle sal ctu ni...aku saje2 bkk mukabuku ku....stalker skit mane yg patut.....mcm2 status yg mengada2, gedik, bajet hot, poyos sume cukup lengkap....aku baca ase nk kantak diri sendiri pn ade...ade jgk org cmtu...( ko mngata org diri ko cmne lak oi eda ???)... nauzubbillah....hehehehe insaf2!!!....


bukan ape aku lebih suke bace status ustaz azhar idrus, rusydee art, & lain2 yg memberikan manfaat & motivasi utk aku..nk post pn bialah relate ngn sume tu.... ni x...jiwang2 tu pn ok jgk sbb aku pn kadang2 sama gk cume xperlu kot post bnda2 yg childish... mungkin org yg post tu bdk2 lagi kan...huhu redha jelah...aku paham sgt...bdk2 sek post status kt mukabuku...xsuka itu la xsuka ini la, syg dye sgt2 la...hahaha geletis sungguh bunyinye... kalo ye pn syg @ suke @ rindu sgt2 gtao je la kt org ko suke tu...direct link xpyh nk post kt fb...xpun ko buat blog cm aku ni hah....hihihi promote la plak sihhh...koya kao eda...tapi ape2 pn aku xslhkan bdk2 zmn skrg mgkin cara itu dorg nk luahkan perasaan dorg...aku pn pnh alami sume tu..huhu~ peace!


ckp sal bdk2..kenapa lelaki suke kt bdk sekolah erk ??? mber ak siap ckp g dye xsuke bdk yg sebaya ngn dye...dye lebih prefer bdk sekolah.... soklan yg bermain di minda matured ke dy??...huhuhu... bnyak sbnrnye isu2 knp mber aku tu suke bdk sekolah tapi bialah rahsia antara kami....


tapi, lain plak kisah aku....bdk sekolah suka kat aku pe citer ??? hahahaha..... bdk lao spm xpe lg tapi ni bdk form4.... ko giler...muda sethn dr ank sedara aku...hihihi ngeri kot... aku cume anggp dye as adik angkat tapi dye blh plak anggp aku gf dia....huhuhu


aku xtao nk elak cmne lg dh...aku bkn xpnh cube utk bgtao pe perasaan aku pd dye...tp dye yg xnk dgr..nasib ko la labu...lao aku xlayan ko jgn ditanya kenapa....huhuhu


hari rabu first paper utk aku...wish me luck k...hehehe..... (^_^)

No comments: