Tuesday, May 1, 2012

DIA Lebih taw....

salam....

aitu cti midterm ak ase cm sgt singkat huhu yela...bwk blik asignment pn 1jer asignment yg siap yg len snyp sunyi sepi...hanya mampu memandang tanpa menyentuh hahahaha

hurmm....tanggungjawab seorg ank ni sbnrnya agk berat jgk erk yela bila mak kite sakit & kte dlm dilemma mane satu kte nk dahulukan samada mak atau belajar...??? tu lah perasaan ak sekarang....masuk arini dh seminggu mak ak terlantar kt umh akibat angin ahmar...& start minggu ni ak kne lah balik selalu utk jga mak aku at the same time kne kejar asgnment and event utk subjek ak..huhuhu

banyak betul dugaan tu dtg menimpa ak untuk sem ni....TAPI........paling ak sedey tiada sape yg berada di sisi aku ketika aku memerlukan seseorng utk meluahkan kata2 & perasaan... 

selama aku hidup 22thn 6hari (hehehe...) 1st time ak tgk ayh aku menangis depan ak & abg ak sbb keadaan mk ak cmtu...ak xtao nk ckp per lagi...speechless sbnrnye...aty tu sedey sgt2 tp air mata xnk kua (malu nk nangis dpn2 org )....tp air mata aku kalah dihadapan sejadah...mungkin DIA tmpt yg lebih baik utk ak memohon & mengadu nasib....

even, ak xde sape2 di sisi ak tp DIA sentiasa di sisi hamba2NYA....alhamdulillah....aku dpt balik semangat utk meneruskan kehidupan aku sbg seorng ank & seorang pelajar.... 

No comments: