Sunday, April 8, 2012

the fray-heartless

my lovely blog!

amacam blog! okeyx ??for the 1st step...ak edit2 cikai2 blh la...skrg aku masih lgi merangkap buat bnda2 temeh yg bg ak arghhhh!!!!...tp ak disbbkn mint terpksa la kn..hahaha keje giler tu namanya...

ngah2 duk layan blog aku...nk edit2 skit, pastu nk masukkn lagu la kononya...mula2 xtao nk msk lagu per...tentang rasa okey gak...tp tbe2 Yong Shady ckp ' ko kata ko heartless kan?..aku ad 1lagu utk ko'....

nk panjangkan cte terambiklah lagu ni...THE FLAY-HEARTLESS...(utube)



even laki yg nyanyi tp lao versi pmpn pn juz ejas skit jer kot...
lagu ni mmg all bout my feeling rite noe....huhuhu agak terkena gk la...hahaha
tapi ape aku heran kan btl x??...


xmao ckp soal hati lagi masa ni cz aty aku msh lagi dlam proses rawatan....
alamak dh lambt dh ni..lame sgt ak lpk kt mcd ni....hope aku xlupe janji temu aku mlm niey...hehehe
nak beli kek lagi ni...ish!!.....LINDA......waiting for this nite okey....we have somethg special for u....tadaaaaaa.......jeng3!!!!

No comments: