Thursday, February 7, 2013

bosan tahap gaban.. dengarlah coretan aku ni ha...

hari ni aku xde kerja langsung kat ofis duk melangguk je kt dlm ofis kat meja aku...
nak messagae GEMUK dia ngah gotong royong kat tmpt dia pye praktikal tu.. bz duk layan nurse kat sne la tu huhuhu
praktikal kt government mmg cmni xde kerja sgt pun.. tapi ape-3 pun ak kne gak tulis kt report ak...
nak menunggu praktikal aku ni abis terasa mcm lame la plak.. ak abis 1hb mac.
terasa mcm berbulan-2 pn ade..

oh..lupe plak nk gtao sape GEMUK tu hehehe...
emmm...GEMUK my GWE(kelantan pye bhse)..hahaha
baru berbaik dgn dia mggu ni dh 2minggu dh ktrg gdh besar...tpi at last dia cari aku jugak..
nampak tak cinta gilerr... hahahaha
gaduh bukan main ni... nk maki-2 aku.. dh tao salah dia aku yg kne marah..

tapi ble cari aku.. aku okey je dgn dia.. xdela nk majuk berbulan-2.. dh cari kan back to normal la.. ak mmg sengaja nk dia cari aku pun.. nk tgk dia syg ak tak..
so hakikatnya dia mmg xleh lupakan aku pun... tetap cari aku jugak

No comments: